wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Producenci

Reklamacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Usługodawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na info@FightSklep.pl lub w formie pisemnej na adres: Shudokan Przemysław Dworaczek, ul. Sztabu Powstańczego 8/1, 44-100 Gliwice.
Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Usługodawcę albo Usługodawca nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.
Usługodawca rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Usługodawca  nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Usługodawca.

Kontakt ze sklepem w sprawie pomocy przy reklamacji możliwy jest poprzez:
mail: info@FightSklep.pl
telefon: 536 279 199

Formularz  -Reklamacyjny do wypełnienia [PDF]


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl